Frosty wonderland



Bilderna är tagna i förrgår med mitt nya filter när jag var ute och gick någon timme och höll på o frysa ihjäl. Blev ganska nöjd med bilderna eftersom att det inte behövdes så mycket efterbehandling.
Det började dock bli mörkt när jag var ute så vissa av bilderna är liiite "mörka".

au revoir mènent la belle vie (rätta mig gärna om det blev fel med franskan, tycker franska är ett fint språk men valde ändå spanska på språkval, varför vet jag inte, gick in på google translate för att översätta min mening och allt blir inte bra på google translate så det kan ha nlivit helt fel som om du vet hur det skall vara så skriv gärna det i en kommentar)


Kommentarer
Postat av: Annika

Så fina bilder... :)

2009-12-04 @ 21:53:49
Postat av: lisa

Läckert:)

2009-12-04 @ 22:12:31
URL: http://linedance.blogg.se/
Postat av: ebba

Fina bilder vad har du för kamera?

2010-01-11 @ 18:34:40
URL: http://afeelifeornot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0