Nervös :'/

Jag är typ jätte nervös nu, jag ska snart till tanregleringen för att sätta dit en båge i gommen som kommer rätta till 2 av tänderna näst längst bak i överkäken. Det är mkt obehagligt för dem är så långt bak och det känns som att jag ska spy :/ Jag var där för Ca. 2 veckor sedan men jag klarade inte av det så vi bokade om det och nu ska jag dit igen idag (om typ 1 ½ timme) Vi får väl se hur det går denna gången :/ Jag är fast besluten att jag ska klara det denna gången och innan idag kändes det inte så konstigt va lite nervös men knappt något det var nästan så att jag såg fram emot det, så man har det klart alltså :/ Men nu....Nej usch. Jag försöker åh inte tänka på det men det är inte så himla lätt vill jag be och tala om för er. Senare idag kommer jag berätta hur det gick. Håll tummarna för mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0