*Stolt*

Nu är jag himlans stolt :) Jag lyckades :D Det gick jätte bra idag :) Dock känns det väldigt äckligt just nu eftersom bågen sitter ganska långt bak i munnen och jag kan inte riktigt uttala R ordentligt så när jag säger R så blir det såhär - äj, och s esh . Fast det va ÄNNU värre precis när jag kom ut ur tandregleringen då kunde jag knappt uttala en enda bokstav rätt XD Mamma höll på att knäcka sig, likaså jag x] Men men all denna "plåga" lönar sig till slut i alla fall jag kommer ju få super fina tänder sen :D (förhoppningsvis) ^^ Shingeling!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Det var så för mig med när jag fick min gomtandställning. Var riktigt jobbigt ibörjan. Innan tänkte man på hur de andra skulle skratta åt en, men sedan brydde man sig inte om dem. Men när man väl hade haft den i några veckor så kändes det helt okej. Men det bästa var ju såklart att man blev av med den :)

2009-02-12 @ 19:08:22
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0