Colorín, colorado, este cuento se ha acabado...

OMG O.o Idag skulle mamma och jag hjälpa syrran att packa ihop sina saker, för hon ska flytta (Syrran L.)  Jag hade hämtat några fler flyttkartonger, jag bar upp dem till L.´s rum och sen fortsatte vi packa 3 sek. efter ser jag en spindel, jag får panik, skriker och gapar på att mamma skulle döda den men hon satt "fast" i rummet bland alla kortonger. Jag kutade till toaletten tog papper och sprang dit som tur var var spindeln ganska liten ungefär såhär lång mellan benen ___ men sen typ precis när jag spolat ner spindeln (död) så såg jag världens största spindel :S Den va typ såhär stor mellan benen ____________ OMG O.o Fick panik på heltid, så mamma fick ta den iaf, blev en smula lugnare sen men mamma fick säga åt mig att andas x] Sen ville jag inte hjälpa till mer :/ var orolig att det skulle komma fler spindlar, jag hade mitt rum precis brevid så jag gick in och hämtade datorn och "gick" ner till nedervåningen för att skriva bloggen och här sitter jag nu :) Småpanik har jag fortfarande men bättre nu ;)

Skolan var väl rätt bra men jag tycker inte torsdagar är den roligaste dagen då men men.... Började med NO då vi hade skrivit om uppfinnare och skulle ha redovisning framför hela klassen idag,  så var ganska nervös , allra helst med tanke på vicka personer man har i klassen >.< det är 3 killar i klassen (finns fler men just dem 3) dem är nog dem JOBBIGASTE i hela världen *Seriöst asså* en av dem kan sitta och "trumma" på knäna, bordet, stolen JA va som helst han kommer åt, och han kan sitta så HEEEELA lektionen, och lärarna då? Nepp dem säger inget :/ "Smått" stööörandeee >.<

Men min redovisning gick rätt bra dock kunde det i huvudet innan men hade ingen att titta på så jag läste direkt från pappret, om ni fattar va jag menar? :3

Asså typ klockan 02:43 så vaknade jag av att jag fick jätte ont i mitt vänstra ben :l jag kunde inte röra det i huvudtaget det gjorde fööör ont asså, petade jag till det gjorde det ont, och när jag försökte lyfta benet så kunde jag inte, kom typ 1 cm men det gjorde så ont att jag började gråta lite smått :'/ Men till slut kunde jag vika benet så jag låg som ett smalt V med benet hela natten, det var den enda platsen jag kunde ha benet på utan att det skulle göra ont, men det konstiga var att när jag vaknade i morse kändes det knappt någonting bara en smula öm i (hm va heter det nu, du vet där benet och foten möts?) iaf, men det gick över snabbt, konstigt :/ Kanske det var någon stor närv som kom i kläm eller kanske skelettet ? Va vet jag? Antagligen ett mysterium som jag aldrig kommer få reda på :P


¡Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!



Jag har också varit med om att benet gjort ont på natten. Vet inte heller varför det är så, men de flesta säger att det är växtvärk..

2009-01-24 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0