Gröna, gula och prickiga bananer.

Hej, asså det är en tjej som heter E1... och en annan som heter E2... Dem har ju varit en aning taskiga mot mig ett bra tag men nu är det lungt, och idag (och några ggr innan) märkte jag att E1... Kanske är en smula äkta bara E2... inte är med i "gänget" E1... jag och M.... snackade rätt länge på rasten, Em var inte i närheten då och E1... Var riktigt trevlig, Det har varit såhär många ggr nu och innerst inne tror jag att E1. är en snäll person, det är bara det att man försöker verka "cool" inför dem andra, detta betyder inte att jag förlåter henne för det hon gjort innan men bara hon fortsätter va schysst så hänger jag gärna med henne och M.

Ja, vissa människor mognar ju och lägger av med dem dummheter man gjort innan. Det är som jag sa när jag var  mindre: Du är en grön banan. Eller: Du är en gul banan. Då menar jag med att gröna bananer är omogna och gula bananer är mogna, ibland sa jag även du är brun banan, då var man över mogen, liksom för seriös ^^

Jaja nog om det, ska se på andra avenyn på datorn nu :)

PS: Skriver inga namn och båda börjar på E så det fick bli E1 och E2 ;)

Byebye :D

Kommentarer
Postat av: S A N N A

fin design!! :) och fina bilder!

2009-01-21 @ 20:14:02
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0