Klick

Hejhej :) Idag bestämde jag mig för att ägna mer tid med mina 4 små dunbollar. Jag ska försöka lära Gry att INTE bitas så ofta, jag ska lära dem att komma när man ropar på dem, kanske lära dem prata lite gran och kanske sjunga någon liten kort melodi. Så idag köpte jag en Klickare, en sådan som man använder till hundar när man ska lära dem, man klickar när dem gör något bra och ger dem en godis. Det fungerar på samma sätt med nymfparakit, man klickar när dem gör nått bra och ger dem en godis (i det här fallet en bithirskolv, det är nog det mest populära bland nymfar)



Putte <3 Och lilla Gry i bakgrunden, det är henne jag ska satsa mest på att sluta bitas, hon är värst :/ men hon är en supergo liten nymf, hon var helt hanterbar innan men sen slutade vi lägga ner så mkt tid på dem så nu är hon lite osäker igen kanske. Men det kommer bli super sen :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du också har hamnat i bloggvärlden! Jättefin blogg du har och vad duktig du är på att skriva! Hoppas vi ses ngt snart! Ha det bra, kram storsara

2009-02-01 @ 14:59:53
URL: http://sarabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0