Beslutsångest!

Hejsan allihopa, känner ni till den "nya" sidan Lockerz.com? Det är som gratismakeup m.m. fast mycket lättare och att man samlar poäng till elektroniska saker, men mycket annat också, det är superlätt och man behöver inte samla mycket innan man kan klicka hem något! Som t.ex. en 40 tums plattv 3000 poäng, är man aktiv så samlar man till det ganska snabbt, eller som jag, jag har endast 50 poäng och jag samlar till ett sminkkit med ID bare minerals ögonskuggor och man behöver endast ha 85 poäng för att klicka hem ett sådant kit! Me like!

Nu är det så att jag har en aning beslutsångest om vilken jag ska välja till sen och därför behöver jag er hjälp!

Vilket sort skall jag klicka hem?! Jag är blåögd och mörk/ljus blond. Så vilken passar bäst? :)

HELP!

Oh juste vill du också bli medlem på lockerz.com och samla poäng helt gratis? Skicka en kommentar med din e-mail då, man måste bli värvad för att kunna bli medlem, man kan alltså INTE försöka bli medlem på egen hand!

Harre gott :)

/Fotoiblodet.blogg.se


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag vill:)

2009-11-08 @ 20:16:19
URL: http://linedance.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag med!

2009-11-09 @ 22:47:07
Postat av: hanna

jag vill med :)

2009-11-16 @ 00:02:27
URL: http://weden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0