Regn, regn, regn och återigen regn...

Åååh vad trött jag blir. Ska det någonsin sluta regna?! Det var nästan lite soligt i tisdags men innan det samt efter har det bara regnat på.

Imon åker jag, systrarna och mamma till dalarna, får väl hoppas på att det kan vara uppehåll då. Inte så kul att åka och köra bild när det regnar, iaf inte när det ösregnar. Vi lär väl aldrig komma fram om vi blir tvungna att köra i (t.ex.) 50 km/h på en typ 90 väg eller nått p.g.a. regnet! Jaja strunt samma.

Hare gott! Blir nog inga mer inlägg förns på måndag med tanke på att jag åker till dalarna (åker ju inte dit för att va inne på datorn, + att jag tror inte att jag kommer ha tillgång till internet)

Däremot kan jag glädja alla som är vän med mig på facebook att det kommer att komma små uppdateringar på facebook precis som jag gjorde under stockholmresan!

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0