Sa jag det?

Jag vet inte om jag berättade det men min penna till ritplattan gick ju sönder bara någon dag efter att jag fick hem den. Väntar på en ny dem skulle skicka men har väntat i snart en vecka. VILL HA DEN NU! Jag vill ju rita igen... Hoppas den kommer tidigt nästa vecka annars vet jag ine vad jag gör! Kanske jag slänger ut ritplattan genom fönstret? hehe nejdå så galen är jag inte. Jag menar varför skulle jag göra det? Det tjänar ju ingenting till! Usch vad jag babblar på det är nog bäst att jag slutar babbla nu annars dör ni väl av tråkhet.

Kommentarer
Postat av: emelie

härligt :D jo det är bra med mig med!

2010-04-17 @ 23:02:03
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0