Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Sara och är född 1994. Mina stora intressen är Fotografering och photoshop (som ni som läst min blogg redan märkt). Jag går första året på Medieprogrammet på Ljud & Bildskolan. En av mina stora drömmar är att kunna öppna en helt egen fotostudio, gärna i stockholm eller någon annan storstad. Och varför inte utanför Sverige? New York? Hehe, nej riktigt så stora förhoppningar har jag inte men visst vore det kul!

Jag har 3 styckna katter, Chilli, Chess och Chicco. Dem är underbara och jag är så glad att jag har dem vid min sida! ♥

Personligheter? Pratglad, glad i allmänhet, kul men knäpp humor och omtänksam.

Färdigheter? Jag själv anser att jag är en bra fotograf trots att jag bara har hållit på i typ 2 år (?), även photoshop, html, och design i största allmänhet, men jag har fortfarande MYCKET att lära!
Jag har en urusel sångröst men det bryr jag mig inte om, så fort jag får tillfälle (läs: när jag inte är ute bland folk) så sjunger jag! De e ju kul för sjutton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0