Ikväll blir det Eclipse!

Tjohoo! Skulle egentligen ha fått filmen Eclipse i torsdags det vill säga en dag innan den skulle släppas i butik, det skulle jag få för att jag har beställt den, och nu har jag väntat i typ ett halvår (beställde den redan efter att jag såg filmen på bio) men fick jag filmen i torsdags då? nej det fick jag inte! Fick jag den dagen då den släpptes i butik (fredag)? Nej det fick jag inte heller! Riktigt dålig stil tycker jag! Men idag så köpte mamma filmen iaf i butik (Tack mamma! :D) då att jag kunde få se den i helgen iaf! Supersnällt tycker jag! Kommer dock ha två filmer sen då! Men denna får sis så behåller jag min egna sen. om den nu kommer nån gång...

Sitter just nu och lyssnar på lite twilight musik och försöker skriva dikter till skolarbetet vi har just nu. Fantasin och tankarna flödar jättemycket till denna underbara musik! Tycker iaf jag!


Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0