Vårstäd?

Tjena alla bloggläsare! Idag har jag faktiskt varit duktig. Jag har städat i lite över 5 timmar! Det blev 3 svarta sopsäckar och en shoppingkasse. Och allt var ifrån mitt rum! Jag har städat i byråer, bokhyllor m.m. och allt är både skräp och sånt jag har sparat från min barndom m.m. Fy vad duktig jag har varit idag! *Stolt*

Nä nu ska jag ta och tvätta håret det är helt flottigt från gårdagens "hemmaspa" (alltså inte hårflott, utan sån där badolja.)

Sen ikväll blir det Twilight? IGEN?! Och sen Wallander!

Imon är det skola så då blir det ingen bloggning förns på eftermiddagen. Men ni får ha det så bra sålänge!

Byebye!

Kommentarer
Postat av: lisa

Låter som att du har jobbat bra:)

Du slängde inte onskan?:S

2010-02-28 @ 17:58:04
URL: http://linedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0