KATTUNGAR!

Nu kommer det några av er har väntat på länge: Kattungebilder!

Om ni har följt min blogg så vet ni redan att jag har åkt upp till Dalarna och här skulle det då finnas kattungar, ja det fanns kattungar, gott om det! jag har fotograferat 10 utav dem men jag kan lova er att det fanns fler och fler kommer!

Det finns en kattunge som jag har tämjt upp helt nu och den springer efter mig som en liten hundvalp överallt jag går och den kurran eller surrar (då den är så liten så är kurret väldigt ljust) snarare otroligt mycket och även innan man ens har börjat klappa den ^^

Så här kommer bilderna:
(PS: Då det finns personer som inte kan hålla fingrarna i styr och vet vad som är mitt och ditt så har jag satt c-tecknet rakt över katten, men färgerna och mönstret på katten syns iaf så det gör inget!)


Det här var väldigt skygg först men efter bara någon timme så var den genast tamare och kom fram lite smått när man ropade på kullen. Och ja just ja! Glömde säga, alla kattungar är ju såklart inte ifrån samma kull men det hoppas jag att ni fattar redan! Haha!!!


Den här kissen fräste mycket först men blev rätt snabbt lite tam och kikade fram nyfiken när man ropade på kullen osv.


Den här kattungn gick att plocka upp redan ifrån början men är skygg då man gör snabba rörelser osv.


Den här var den fluffigaste av dem alla och gick också att plocka upp och gosa med men blev skygg vid snabba och plötsliga rörelser.


Den här var mycket skygg först men är nu rätt så tam och kan äta, leka och sova när jag befinner mig i närheten.


Den här är syster eller bror till kattungen ovan och de är väldigt lika när det gäller personligheten.


Den här kattungen var lite större än de andra i samma kull och var och är mycket skygg, den har blivit ite tamare men springer iväg så fort man kommer trots att man smyger eller pratar med dem samtidigt.


Det här var mig väl en riktig sockertopp! Hon/han blev mycket tam snabbt och kommer när man ropar.


Det här är en liten nyfiken raring som leker och skuttar mycket hon/han följer även gärna med mig när jag går osv.


Sist men inte minst så har vi denna lilla tjej som är min absoluta favorit och springer efter mig som en galning vart jag än går, vad hon än gör så SKA hon hinna efter mig! Hon kommer direkt när jag ropar och hon börjar kurra innan jag ens har hunnit börja klappa henne. Hon är helt brunspräcklig med lite ljusare päls rund mun och på hals. Har tyvär inte fått så bra bilder på henne så här kom en lite småknasig bild, oroa er inte för hennes bakben, hon är inte skadad eller liknande det blev bara en konstig bild ;)

Det var det det! Nu ska jag kila! Men nu fick ni äntligen få se några kattungar! Hare gott allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Theréz

så otroligt söta bilder! Önskar jag fick chansen att ta bilder på kattungar.

2010-07-02 @ 15:39:15
URL: http://therez.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Jösses så söta!

2010-07-07 @ 09:09:26
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Neha

Gud vilka söta små katter=)

2010-07-07 @ 12:54:44
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Fredrik Larsson

Ååh vad söta! :) Skulle gärna vilja ha en. ;D

2010-07-09 @ 14:13:25
URL: http://fredlarsson.blogg.se/
Postat av: Jennica

FY vad söta! :D

2010-07-19 @ 12:44:49
URL: http://fivetwozero.blogg.se/
Postat av: jacqueline bjälhammar

hej, vi är intresserade av att köpa 2st kattungar. Finns det några kvar och vad kostar de i sådanafall?

Var finns ni? Hoppas på svar. Mvh Jacqueline



PS nära borås.

2011-04-17 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0