i skolan

har medieproduktion nu och vi håller på med att göra ett skivomslag o.s.v. för att typ träna på programmet InDesign Cs4. Rätt kul faktiskt. Sen har jag engelska och sist men inte minst samhällskunskap. Rätt så bra dag. Blir värre imorgon för då går vi till 16:05! PÅ EN FREDAG! Nåväl, får väl trösta mig med att vi är "lediga" (lektionsfri dag) på tisdagar. Men det hade ju varit MYCKET bättre om dem hade satt den där lektionsfria dagen på måndagar eller fredagar ist! För nu blir det liksom som att man går i skolan sen har man helg sen går man en dag i skolan sen är man ledig sen går man 3 dagar och sen har man helg igen. Hade varit bättre med 3 dagars helg och sen 4 dagars skola ist. jaja som sagt, ska inte klaga! Det blir värre efter jullovet för då kommer vi gå i skolan tills efter 4 typ 3 dagar i veckan + att vi inte kommer vara lediga på tisdagar längre. fast det är dock inte säkert, dem sa att dem skulle kolla upp det för att det kanske hade blivit något fel. Så vi får väl hopaps det!

Det var det, nu är rasten slut så nu ska jag fortsätta till designandet av skivomslaget!

Bye!!


Kommentarer
Postat av: zaida

Hej!



Sugen på att vinna en valfri vinterjacka från elvine.se av värde 1800-2300kr? Gå in på min blogg och delta ;)

2010-10-07 @ 10:41:45
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Lucas

Tjenare, planer för dagen? :)

2010-10-07 @ 10:43:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-10-08 @ 05:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0