Endast Nivea-produkter

Nivea är ett ganska billigt märkte PRISMÄSSIGT! Själva produkten tycker jag själv är bra. Jag har avnänt många olika nive-produkter genom tiderna och är för det mesta alltid nöjd med dem. Dock kan det vara lite svårt ibland men det beror ju inte på märket. Nivea Beauty Lift är väligt fin när man gjort det ordentligt men har man brottom är just den foundation:en så bra då det krävs nogranhet så det inte blir en såkallad fjortislinje!

Klicka här för att sminka en människa som liknar dig med endast nivea-produkter!

Före och efter min sminkning (PS: Jag tog en som liknade mig själv så gott jag kunde, finns typ 8 pers. o välja på så.. och tog en mä blå ögon dock med brunt hår)



#1. Foundation - Nivea Beauty Lift - 010 Ivory
#2. Concealer - Nivea Stay-On Coverstick - 09 Beige
#3. Puder - Nivea Colour Real Complex - 80 Sunset Bronze
#4. Rouge -  Nivea Beauté Stay Real Blush - 04 Terracotta
#5. Ögonskugga - Nivea - 90 Pyrenees Matt
#6. Eyeliner - Nivea Eye Line & Design - 30 Pure black
#7. Mascara - Nivea Colour Release System - 33 Black
#8. Läppglans - Nivea Volume Shine Lip Gloss - 06 Volum' Kiss
#9. Naglar - Nivea Beauté Calcium Power - 22/53 Sun Rose

Japp det blir ingen liten inköpslista om du vill se ut som henne på bilden men det är värt det om du kanske ska vara lite extra fin någon gång :)

Har du någon av dessa produkter? Skicka gärna en kommentar om vilken utav dem och vad DU tycker om den/dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0