Förlåt lixxom

Hej nu var det hela 3 dagar sen jag bloggade det är p.g.a. av att jag har så mkt oh göra i skolan just nu, jag pluggade stenhårt inför ett spanskaprov som vi hade idag, 5 timmar i streck (med lunchpaus), sen när jag kände mig klar stängde jag av dator då jag inte orkade skriva eller något annat. Imon ska jag redovisa ett engelskaprojekt vi har hållt på med i 7 veckor Young today (Ung idag) heter det, har lagt ner mkt tid på det och tyckte det va jätte kul i början men efter 7 veckor har jag tröttnat, så som tur e ska jag redovisa imon, egentligen förra veckan men det var andra som skulle redovisa före.
Sist ut vart man då :/

Eftersom det va ett tag sen får jag bjussa på lite gamla fågelbilder  :D




OOOOOOH! Juste höll på o glömma! :O Jag ska börja springa igen :D (Jogga) Ca. 3 km nästan varje dag så jag får upp kondisen igen :D Såsmåningom kommer vi ju börja springa på gympan som vi gör flera ggr varje år, och då kan det ju va bra att ha lite kondis :)

Jag kommer rita ett diagram över hur lång tid det tar varje gång så jag ser om det går bättre/sämre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0