PÅSK

Japp nu har jag varit borta ett tag under påsken så här kommer allt som hänt :)

I fredags åkte vi iväg till en bit av släkten vi hade äggaskjutning, och äggaskjutning är då att man ligger och skjuter på pappersägg med gevär då alltså, "äggen" finns Ca. 50? 100? m. bort.  Detta gör vi då på påsken och priset för de vuxna är ägg. Superkul är det :D Och priset för barn/ungdom är påskägg. Detta året gick det inte så superbra för mig jag kom vidare första vändan med 5 av 5 träffar men när "ägget" blev mycket mindre vart det "endast" 3 av 5 träffar. Och då kom jag tyvär inte vidare men ett litet påskägg blev det iaf :) Däremot så var jag med i tipsrundan och där vann jag i barn/ungdom. (Det var samma frågor för alla iaf) Supergla´ :) Efter vi även fikat m.m. åkte vi tillbaka till stugan, vi lekte lite med kusinerna (6 & 3 år gamla) supersöta :') Dem e´ såååå goá :D Mimmi och Pelle (Katterna) höll sig undan, när det va så mycket folk blir det lite för mycket för dem, men dem hade nog lika kul ute o jaga råttor :) Vi hade påskfirande och åt go´ mat. :D Sen hade vi några lekar och det a jätte kul. Haha fick gå till badplatsen/lekplatsen typ 100 ggr mä kusinerna ^^ Men det är bara kul :) Har dessutom 2 stora fläckar med miniblåmärken på bena efter att ha gjort det där där man klappar på benen sen höger hand mot vänster hand sen tvärtom och sen på båda händerna (där man är 2 o 2) Jahopp, det va allt som allt, kort sagt ^^ Nehe nu ska jag gå och titta lite på tv :) Harre gott igelkott, och hoppas ni också hade kul på påsken (som inte riktigt är slut ännu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0