SHOHO *STOLT*

Jag klarade det! Som ni kanske märkt har jag inte skrivit så mycket i bloggen dem senaste dagarna endast lagt in några få bilder, anledningen till det är att jag pluggat som en tok för att jag idag och i tisdags skulle på kurs grejjs för att jag skulle ta förarbevis för Lätt mc eller även EU-moppe som den kallas i ungdomars språk ^^ Så ja, i tisdags hade vi en slags lektion och kollade på en undervisningsfilm på Ca. 10-15 min. men idag (Torsdag) Gjorde vi ett prov och gjorde den praktiska biten (Prov körde) Vi körde då först i Ca. 45 km/h och sen skulle vi tvärbromsa och bromssträckan skulle vara lika kort som en personbils längd ung. så det blev lite sådär, men det gick superbra :) Sen fick vi prova köra med en passagerare och det gick t.o.m. ännu bättre :D Det var såååå lätt att svänga och allt med passagerare man blev lite stadigare nästan kändes det som då tyngden blev tyngre :) Trodde det skulle vara svårt med passagerare men inte då ^^. 
Jarru, jag blev godkänd på båda delarna men tyvär får man inte börja köra förns kortet har kommit (Alltså man fick inget papper eller nått sånt under tiden som jag har för mig min syrra fick) Jaja, kortet kommer iaf om Ca. 1 vecka till 10 dagar sa läraren. Lång tid tycker jag men men, jag kan nog stå ut ^^

Harre gått :) Skriver mer imon tror jag nog :) Nu ska jag hjälpa sis med ett skolprojekt.  

Kommentarer
Postat av: Ida



Grattis :D

2009-04-25 @ 12:47:44
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0