Svart/Vit eller Färg?



Målade lite igår (På papper) sen redigerade jag den i photoshop (La dit färg) vilket flicka är finast? Med eller utan färg? Lämna en kommentar :)

PS: Skratta inte åt byxorna XD Jag glömde göra färdigt dem när jag la in bilden i datorn men det är fixat nu, slutresultatet kanske kommer gågon gång :)

Sen vill jag även att ni hjälper mig DÖPA dessa flickor, (Som jag kommer göra många fler av, har redan börjat med nästa) Ni får komma med egna förslag och skriv gärna er blogg så skriver jag det efter förslaget (blir lite reklam för dig samtidigt) sen när det är 5 eller fler förslag så kommer jag ha en röstning och det vinnande namnet, Ja, det "vinner" ^^ Vore extremt tacksam om du som läser min blogg ville hjälpa mig med detta, lämna bara en kommentar till detta inlägg om ditt förslag och kanske även om du tycker färg eller utan är finast på dessa två bilder över :)

PS: INGET är rätt eller fel, jag kommer inte skratta åt dig om namnet låter "roligt" eller liknande! Don't worry, be happy! :D

#1.
#2.
#3.
#4.
#5.
+

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej systeryster!



Wonder woman, wandella kanske?

Tycker att hon skulle ha haft knallröda läppar och ingen mer färg. Kanske nån färg på huvudet?

Haudi!

Liza

2009-04-16 @ 15:33:22
URL: http://linedancelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0