Dag 2 på Oslo båten

hej bloggläsare :) idag är det dag två på denna båt ;) har nyss ätit idag också :) och klurat ut en massa nya namn till våra blivande katter hoppas mamma och resten av familjen gillar dem också :) som ni kanske vet? så ska jag till tandregleringen på torsdag kl: 9.00  på morgonen >.< jaja det är väl nått jag får leva med. nervös :/ men jag får trösta mig med att vi kanske besöker våra nya familjemedlemmar efter det :) SHOOHOOO längtar så himla mycket vill ha dem i min famn NU! :) jaja nu måste jag sluta har bara några minuter kvar på internet timmen sen loggas jag ut automatiskt och sen kan jag inte logga in mer (om jag inte köper en ny timme, men det ska vi inte, vi får ju inte slæsa bort resan på internet då var det ju lika bra att stanna hemma) finns fler saker som jag längtar efter, joo nämligen att komma in i sveriges gränser så jag kan sms:a/ringa billigt igen :)



byeeeee :D

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindström

Fina bilder. delta i mon foto tävling du har bra chans

2009-08-07 @ 13:20:28
URL: http://linnealinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0