never opera

seriöst skaffa aldrig "opera" som nätverk det är sååå kasst. segt.... gaaah.. tur att det bara gäller en timme och inte mer har ett normalt nätverk hemma ^^ nu har jag och mamma ätit gott på en buffé här på båten och vi har en jätte fin hytt med havsutsikt stoooora fönster och ja bättre kan dt nog inte bli.


hörde ayy sis och mi. hade varit på kattfotens idag och fick fina bilder via mms, jag klarar inte av att se dem, vill ha dem NUUU! :') ge mig dem nu! vet ärlig talat inte om jag klarar hela två veckor till med tanke på hur otålig jag är på saker. två veckor till.....minst......det blir jobbigt :/ jaja nør tiden vøl ør slut så blir allt jätte bra :)

SHOHOOOO!



kraaaaam fotoiblodetbloggerskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0