Sommarjobb

Hej bloggläsare, jag kommer med tråkiga nyheter ): fick just reda på att det inte blir nå' sommarjobb på kyrkogården med mormor nästa sommar, skulle ha blivit så först men sen efter ett tag kom det fram att någon annan hade lovat eller nått en annan tjej (som har sommarjobbat där flera ggr förut) och hennes syster. Så där blir det inge sommarjobb för mig inte. Hade sett fram emot det jätte mycket och blev lite ledsen, men jag får väl trösta mig med att jag ändå får komma upp till mormor i några veckor :) Får väl va ute i god tid nästa år och söka något nytt sommarjobb för sommarjobb ska jag ha! Jag hade nämligen tänkt mig att köpa ett till objektiv till kameran för pengarna så ja... Sis sa nått om att mormors sambo? (heter det så) hade erbjudit henne något jobb där han jobbar så hon sa att jag kunde ju prata med honom om det, så det ska jag nog göra :) Vi får se hur jag gör, nu ska jag gå o se på film, det är ju sista kvällen på sommarlovet och den ska alltid vara perfekt! Har fixat kall vattenmelon och egengjord chokladmilkshake. Och så ska jag se på filmen "John Tucker must die" har sett den en miljon ggr men hade ingen annan ny hemma så det fick bli den ;)

kram

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Varsegod! :)

2009-08-17 @ 14:10:12
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul du vill va med oh tävla..

va gör du då?

2009-08-19 @ 20:36:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis din bild är vidare i min fototävling!

Nu är det bara att samla röster fram tills på söndag.

vinnaren får välja mellan enkel länkning eller att skriva blogginlägg hos mig(gästblogga)

2009-08-21 @ 14:33:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0