Inget o göra...igen.

1. Hur lång är du? - 166 typ
2. Vad vill du bli när du bli stor? - fotograf
3. Vad pluggar du? - Grundskolan.
4. Har du långt hår? - sådär
5. Vilken hårfärg har du? - min naturliga är väl den typiskt svenska råttfärgen men är blond nu :)
6. Sminkar du dig? Klart jag gör.
7. Använder du läppsyl? - Ja, ibland.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Blandat
9. Har du kysst någon idag? - Nej.

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Nej inte mina biologiska iaf.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Mamma
3. Hur många syskon har du? 2 st om jag räknade rätt. ;)
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - Nej
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - ?! Laga mat ?! XD
6. Hur många ställen har du bott på? - Två
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Säger jag inte ^^,
8. Vilken familjemedlem är snällast? - lika typ
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Huum hitta på o hitta på men bio för nån vecka sen

KOMPISAR:
1. När var du senast med någon kompis? - Venneh
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Never
3. Har du kysst nån kompis? - Haha nej.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? - Jag vet faktiskt inte, vissa som jag trodde var mina vänner var det inte så att säga.
6. Vem känner dig bäst? - Jag
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Några månader
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? - Nej?
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Kläder
2. Har du bytt om idag? - Ja, det har jag.
3. Favorittröja? - Olika.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Venneh!
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Jadå.
7. Har du handlat kläder genom internet? - Jappjapp
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Tajta jeans med utsvängda ben
10. Vad använder du för skor? - Humhumhum Puma?! Orkar inte gå o kolla

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - Antagligen men vill inte
2. Klä dig annorlunda? - Knappast XD
3. Vara dig själv? - Klart.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja!
5. Fisa inför för din flickvän/pojkvän? - HAHAHAHA
6. Pierca dig? - Antagligen inte
7. Ge dig på utmaningar? - Beror på vad det är för utmaningar.
8. Vara omogen? - Livet är för kort för att man nånsin ska växa upp!
9. Äta små kryp? - Ne.

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Kommer jag aldrig säga i bloggen
2. Vad heter din favoritlärare? - Börjar på P men mer säger jag inte. 
3. Vad är ditt favoritämne? - Bild typ
4. Snyggaste läraren på skolan? - Ingen
5. Fulaste läraren på skolan? - Hahaha vill inte förolämpa någon så det håller jag för mig själv ;)
6. Tråkigaste ämnet? - Matte & Engelska.
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Jag skolkar inte
8. Hur tar du dig till skolan? - Går

NÅGON:
Som förstår dig: - Jag
Som du saknar: - G-mormor
Som du längtar efter: - Många.
Som du hatar: - Hatar är ett starkt ord men många...

VEM:
Kramade dig senast: - Mamma eller jag kramade henne GRATTIS MAMMA! :D
Pussade dig senast: - ...
Var hos dig senast: - Vet inte..
Var du hemma hos senast: - Humhumhum svår fråga svår fråga
Ringde dig senast: - mamma?
Ringde du senast: - mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0