Ny vinterdesign

Ny vinterdesign på plats, kommer dock en finare och vintrigare om ett tag.

Gamla:  [klicka på bilden för större format]

OBS! Det är endast bilderna och det latinska citatet som har ändrats.

Liberae sunt nostrae cogitationes = Våra tankar är fria

Och sen nu när jag ändå håller på och skriver ett inlägg så vill jag säga det att det inte blir någon mer julkalender tyvär, kom tu på det att vi skall till Teneriffa en vecka och sedan därefter till dalarna och fira jul så julkalendern blir inte så särskillt lång så jag avslutar redan nu. Däremot kanske jag kommer köra någon tävling den kommande veckan ist för julkalender.

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: mst

gör du gratis designer?

2009-12-07 @ 22:11:56
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0