Wakeuplight

Sha allihopa idag så åkte jag och mamma till Gekås en sväng, men det var nog rekordlite vi handlade :O Så gick vi in på netonnet också efter gekås, där köpte mamma en likadan mobil som mig fast rosa :O Den jag ville ha först men men... Köpte även en sån där soluppgångsväckarklocka, den lyser som en soluppgång ett tag innan fågelkvitter, vattenfall, radio eller vanlig ringsingnal sätts på. Jag har riktigt svårt för min gamla väckarklocka så jag hoppas denna gör mina morgonar!

Centrum CRW-500
PS: Ang. resan och julinlägget som jag skrev att jag skulle göra, ni vet det där jättelånga, jag kan säga det att jag håller på för fullt med det, jag har kommit en bit men jag tar det steg för steg. Jag kommer publicera det snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0