Äntligen

Äntligen har mitt objektiv kommer! Och tänka sig att det kom precis dagen före jag ska till Dalarna! Blev lite ledsen när jag fick veta att jag inte skulle hinna få det innan hade ju sett fram emot kattungefotografering men nu kan jag det iaf! Shohooo så glad jag är nu kan jag ju skriva ner kameran på min packlista :')

Jag o syrran hyrde lite filmer idag som vi ska titta på i bilen på väg upp. Det vart tre filmer och det är då:

¤ I taket lyser stjärnorna - En berättelse om en flicka med en cancersjuk mor, flickans dikt i huvudet lyder, "Om du dör mamma, då tar jag livet av mig"
¤ Otrliga liv - En film om en bebis som föds som 80 år och åldras bakifrån och förälskar sig i en flicka som åldras normalt.
¤ Changeling - En sann historia från andra världskriget då en mor förlorar sin son och återförenas en tid efter, problemet är att det inte är hennes sån hon återförenas med utan en annan pojke.

Köpte ju såklart "lite" godis också ^^ Skulle ha hyrt någon rysare men det fanns inga som verkade bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0