KATT :'D

Mina tårar rinner nästan jag är överlycklig tänk en av mina största drömmar går i uppfyllelse. VI SKA SKAFFA KATT! Det är något jag har velat, jag vet inte hur länge, typ hela mitt liv som jag varit gammal nog för att förstå vad som händer. dock finns det en nackdel, fåglarna mina älskade små söta nymfparakiter, dem måste bort, vi kan inte ha både och. Vi har frågat sis om hon och henne sambo vill ha dem då dem redan har flera stycken och 2 av mina gamla, hoppas dem vill för jag vill vara säker på att dem får det bra. Nu killar det i hela min kropp. Tänk för 10 min. sen blev det sagt att vi ska skaffa katt och här sitter jag o skriver :D ni är dem näst första som får veta :) jaja måste kila bye

kram fotoiblodet :')

Kommentarer
Postat av: Jessan ♥

Gud vad kuul!!

2009-08-01 @ 17:15:30
URL: http://jezzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0