Kattdrömmar

Inatt var 4:e natten i rad som jag drömde att jag hade en liten katt och jag hatar att drömma sånna drömmar, jag älskar katter och har INGET emot dem det är bara det att jag blir bara besviken när jag vaknar upp efter en sådan dröm och märker att drömmen bara var en dröm och att jag inte har nån katt. nåväl...

vaknade typ kl 3 i natt p.g.a. värmen och kunde inte somna om satte på fläkten men den bullrade det för mycket så var tvungen att stänga av den igen tillslut somnade jag men ja det tog ett tag x]

Nu ska jag gå och äta lite sen kanske jag skriver mer men hoppas inte på för mycket ;)

Natt natt ifall jag inte skriver mer ;)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hejsan, kickade förbi och fastnade.

du har en sjukt underbart fin blogg, jag älskar headern:)

Sjukt fina bilder också. Kankse bloglovin? :D



Ha en bra dag, kramar Paulina

2009-07-09 @ 12:28:57
URL: http://paaauliiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0