objektiv

Man blir ju trött för mindre. Köpte min systemkamera i vintras. har längtat hemskt mycket till sommaren för att fota t.ex. kattungar ich kossor hos mormor, blommor och bär och allt som har med sommaren och göra. så går mitt objektiv sönder och det ska behöva ta evigheter att laga, lämnade in objektivet för typ 2,5 veckor sedan och det ska ta 2 veckor till TROR DEM! hela sommaren hinner ju gå innan mitt objektiv ska vara klart! Man borde ju åtmionnstånne få ett låneobjektiv eller nått men nej då här ska man behöva stå och köpa ett nytt, och hur kul är det sedan att ha 2 nästan likadana objektiv då? Ska man ha fler än ett objektiv vill man ju åtminnstånne ha en som är bra till helt andra objekt m.m.

GAAAAAH jag  blir tokig! Jag kan iaf inte se fram emot nå' kattungefotografering längre som jag längtat till så länge.... nu får jag vänta ett helt år till ist. "TACK" FÖR DET!!!!!!


........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0