Scrapbooking

Hej alla bloggläsare :) Jag har börjat intresera mig för scrapbooking (igen) och mitt första kort blev jag riktigt nöjd med ska då mitt kameraobjektiv (till min sony alpha 350) är på lagning så kan jag inte fotografera det så jag har försökt rita av det i photoshop :)


Det var hemskt svårt att återskapa det i digital stil men här kommer en förklaring först en grund och sedan ett mönstrat papper (ganska bra återskapat mönster men ändå inte ens i närheten ^^) sedan skumgummibokstäver och en grön/gul plomma och under det mönstrade pappret ser du ett rosa "band" det "bandet" är metalic med små hål i nästan nätaktigt. och små silvriga luppar runt det mönstrade pappret (som man målar dit själv) jag kan helt ärligt säga att kortet på bilden ovanför denna texten påminner om orginalet iaf ;) tur det åtminnstånne :)

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

fint det blev..kram

2009-07-04 @ 20:28:42
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0