Yoga

Hej alla bloggläsare här kommer ÄNTLIGEN ett inlägg om MIG! På den senaste tiden har det mest bara varit en massa inlägg om reklam och annat och bilder men inget "riktigt" inlägg och det tycker jag att jag är skyldig er efter att ha fått vänta i över 2 veckor på att min blogg ska vakna igen ;)

Igår väckte min kära faster mitt intresse för yoga. (Dock "hemma yoga") ;) det var riktigt kul och efteråt kände man sig som en ny människa?! Japp det är sant :) har letat på lite fler yoga-ställningar som jag kan öva på och så lite musik på det :) Självklart kommer den nya altanen vara till hjälp då jag förmodligen kommer träna min yoga där. Vanlig stretching lär det ju bli också :) Det här med yoga låter ganska stort men för mig kommer det inte vara ett heltidsgöra givetvis ;) Här kommer en bild jag har valt ut med flera yogaställningar :)



(bild har jag hämtat från http://www.kulturkoftan.se/ sen vet jag inte var hon/han fått den ifrån)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0