BLOGG-DESIGN LOTTAS UT

Ja ni hörde rätt :) Jag har bestämt mig för att börja ha lite utlottningar. Kanske en gång i månaden eller MER :) Vi får se hur jag känner för det ^^

Det är HELT GRATIS att delta! Både för er som deltar och såklart för mig :P Den första blogg-designen som lottas ut är inte världens avaceraste men det gör att DIN blogg blir finare och UNIK just denna design som lottas ut nu, den är till er som kanske inte har någon design eller har en sån design som finns vid stilmallar (klara sådanna) kodning och ALLT är redan klart och jag har fixat till kommentar sidan lite så att ist för att det står "Namn:" (där man kommenterar) så står det "Hur va namnet då?" det blir ju lite roligare :) PS: Det kan tas bort om du inte vill ha det. Det är ju själva designen som är meningen med det :D Ni hittar den EGENGJORDA blogg-designen på min andra blogg:

http://designarbloggar.blogg.se/  PS: Det är den bloggens design som lottas ut nu, så den är redan uppsatt, ROSA tema :)

Som jag sa så är det HELT GRATIS att delta OCH för att delta MÅSTE du skriva en kommentar till DETTA inlägg så jag vet att just DU vill vara med :)

Såhär skriver du i inlägget:

Att du vill vara med.
Vad din blogg heter
och motivera varför just DU ska vinna :)

Lycka till nu :D


Kommentarer
Postat av: Ansa

Jag vill vara med i utlottningen ! Min blogg heter www.Justlikeansa.blogg.se :) Jag vill vinna därför att SKIT vad fin och ROSA den e !! xD Råkar vara min favvofärg ! Har ingen design till min blogg, bara en sån där färdiggjord... Vet inte hur man gör :S Därför vill jag vinna den där snygga så att jag inte skäms över min blogg ! xD

2009-03-29 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0