Bloggfixaren ^^

Jahopp då har "bloggfixaren" varit i farten igen :) Fixade mammas blogg -> http://keanmamo.blogg.se först gjode jag det på mamma dator men något firefox program gjorde att det såg ut på ett sett på hennes dator (På ett SNYGGT sett) men på min och de andras dator såg bloggen ut som skrutt >.< STÖRANDE! Jag hade syttit och hållt på med bloggen i typ 1-2 timmar och så ba.... *Bajs* typ :P  Började om med bloggen medans jag tittade på melodifestivalen, och nu vart det klart :D

TINGELING TINGELING BETYDER JAG INGENTING? x] Guuud så tråkigt pausunderhållande :/ Förra öret var det SÅÅÅÅ MKT BÄTTRE! Med Björn Gustavsson :) Haha det var VERKLIGEN underhållande ^^

Nä nu ska jag fortsätta titta på melodifestivalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0