Gissa KÄNDISEN!

Detta blir första gissningsleken där jag har målat en kändis från amerika, europa eller vad som helst, första gissningen blir en LÄTT! Men sen blir det svårare och svårare. PRIS: Äran, En stor reklamskylt till din blogg som kommer i samma inlägg som det inlägg där jag avslöjar rätt svar OCH jag kan redigera 1 bild i photoshop, som du har fotograferat (om du vill) :)

Det är bara att skriva en kommentar till detta inlägg om vilken kändis DU tror detta är :)



Ledtrådar:
¤ Ett stort kännetecken är läpparna.
¤ Filmstjärna (m.m.) i hollywood

PS: Det tar endast 15 sekunder av ditt liv att gissa, är det inte dem 15 sekunderna värda en stor fet reklam till din blogg? x]


Och kom ihåg denna gången (första gången) var LÄTT! Det blir mkt mkt mkt mkt svårare sen ;D

Kommentarer
Postat av: Stina

Petra Mede, kanske? Okej, jag kanske är dum. <3.

2009-03-27 @ 13:35:37
URL: http://flickaah.blogg.se/
Postat av: Ida

Angelina Jolie ;D Snyggt gjort BTW :)

2009-03-28 @ 12:55:44
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0