OMG XD Helt slut!

Haha idag slutade jag skolan kl: 11:30, hade lunch och sen gick jag hem, jag började städa fågelburen direkt sen efter det dammsög jag och därefter våttorkade jag golven. Tog Ca. 1 & ½ timme, men rent vart!

Har egentligen inte så mkt att skriva om idag så jag avslutar direkt med att säga: Sista chansen att va med i tävlingen UNDER detta inlägg! (Ingen som är med just nu :/) inte ofta jag ber om något men SNÄLLA va mä. Det är så tråkigt att försöka hitta på nått kul i bloggen och sen är ingen med. :/ Jaja nåväl, gö som ni vill!

PRISEN i den tävlingen är iaf en stor skylt i storleken 400 pixlar x 300 pixlar, den skyltet gör reklam för ENDAST din blogg och tas aldrig bort, du kan få massor med nya besökare till din blogg då ju :D Och en sak till ÄRAN vinner du ju också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0