Onödiga uppfinningar



Jag var bara tvungen att kommentera en sak till, alltså det finns jätte många onödiga uppfinningar som t.ex. denna (bilden ovan) uppblåsbar datamus, är det verkligen nödvändigt? Nåväl jag tycker i alla fall det. Visserligen blir den mindre om man packar med den men inte mycket mindre.

Kollade upp lite och såg vad någon undersökning tyckte var världens mest onödiga uppfinningar jag kan ju säga att visa var väl rätt onödiga men andra är ju jätte bra, skriver med kursiv text vilken jag tycker var bra och vilken jag tycker är onödig!

 

Här är världens mest onödiga uppfinningar:

1 Elektrisk nagelfil onödig
2 Lasersax onödig
3 El- eller batteridrivna ljus onödig
4 Soda stream super :)
5 Fotspa bra
6 Fondue-set bra
7 Hårvåfflare super :D
8 Äggkokare Bra
9 Elektrisk luddborttagare vet inte riktigt
10 Elektrisk kniv onödig
11 Byxpress bra
12 Ansiktsångare vet inte
13 Tebryggare bra
14 Mini discspelare vet inte riktigt
15 Elektrisk brun utan sol-sprej bra ;D
16 Äggskivare Super :D
17 Elektrisk konservöppnare Onödigt
18 Yoghurtmaskin Bra
19 Handduksvärmare onödigt
20 Ryggkliare Super :)

Ni kan ju jätte gärna skriva i en kommentar vad ni tycker är bra att ha och vad som är onödigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0