Visibly clear


Jag var bara tvungen att tipsa er om det bästa pormask medlet någonsin, jag får pormaskar på hakan och köpte då Neutrogena Visibly Clear. Det räckte med att använda den en enda gång så var dem borta. Har du också problem med pormaskar? Använd då Visibly clear jag kan så gott som lova att det kommer fungera. (Det funkade på mig men det är inte säkert att det funkar på dig) Visibly clear finns att köpa nästan överallt själv köpte jag min på Maxi :) Och en annan sak som är bra är att den är:

• Lättanvänd
• Prisvärd
• Kvalite
• Funkar redan efter första gången
• Fräsch
• Billig

Den är inte uttorkande och inte lika sträv som vissa andra ansiktskrämer.
Kostar runt 80 beroende på var man köper den.

I just love it! 

Kommentarer
Postat av: Josefin (:

Skithärlig blogg måste jag bara säga :) Och, jag använder mig också av det där, det är underbart! (: Funkar skitbra ;D

2010-05-03 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0