27 dresses

nu ska jag titta på filmen 27 dresses vet ej om den är bra men lät bra :) Imon far det iväg till stan iaf.

Oh juste idag åkte ju jag och familjen till sis, jätte goda muffins L :) och guuud så söt lillen var en riktig gosegris :)

Ni som inte vet, så tog ju L med sig två av mina fåglar till sitt nya hem, Snövit och Gurra två underbara nymfkakaduor i färgerna Gurra=Helt gul med röda kinder Snövit= HELT vit från topp till tå hon ser ut som en duva :) Jo och då var det så att Gurra fick 3 små ungar för ett tag sen men olyckligtvis var det bara en som överlevde, och det var den som föddes på min födelsedag :') Vilken överlevare alltså :') Och den är så gullig och kelig har tyvär inga bilder på den med fjädrar endast med några fjädrar, bilder kanske kommer i framtiden :)

Hoppas ni har haft en trevlig dag kram Fotoiblodet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickar en bild till dig på lilleman;)

Var jätte länge sen sist jag gjorde muffins, men de blev då jätte goda, över förväntan:$

2009-05-21 @ 21:14:40
Postat av: Alice

Den är väll bra... =)

2009-05-21 @ 22:24:50
URL: http://alicestuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0