Bokad

Imorgon är jag bokad från kl. 15:00 till balfotografering, fotografering av min syster (S) och några av hennes kompisar, med limosin, på röda mattan?, osv, japp, det ska bli rejält många och fina bilder :) Fotas såklart av min systemkamera (Sony Alpha 350) ny laddad och ny tömd på foton får plats med 1500 (ca.) nu så ehm tror nog att det räcker ^^

Sen kommer jag ju även fota på hennes student men ja det är senare jag tar en sak i taget ^^

Som ni kanske har märkt har jag varit lite oaktiv här i bloggen men det är mest för att jag kämpar med att hitta mig själv och få tiden att ticka igen.

Under dessa dagar jag varit borta från bloggen (har skrivit lite men knappt något) har jag funderat på en massa mål, skrivit upp dem i min dagbok m.m. ett utav dem målen som jag vill är att bli polis,nu tänker ni säkert "ööh hon? Bli polis? Knappast!" Men det bryr jag mig inte i (ett annat ord än "bajsar" jag i) alla ni som tänker så kan jag säga direkt, det hjälper inte att ni försöker predika om vad jag kommer få se som polis (om jag blir det) jag vet att jag kommer få se, höra och känna både det ena och det andra. Jag vet att jag är en mes nu, det är vad ni tror kanske? Men innerst inne klarar jag vad som helst jag är ingen mes jag är inte svag och jag kommer bli av med mina bacillfobier. Och hörs sen!

God natt nu ska jag se på Robinson så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0