Edward Cullen- Bella's Lullaby

Det är den bästa lungna härliga och allt det där låt jag någonsin hört. Ärlig talat föredrar jag den framför alla Beyoncé, rihanna, lady gaga m.fl. låtar jag har hört. Man finner ett lugn och glada minnen och tankar kommer tillbaka. Bella's Lullaby finns i mitt huvud nu och där stannar den också!

Sök på youtube.com på Edward Cullen- Bella's Lullaby eller för längre version kolla in bloggen http://tezzilicious.blogg.se/ en musikruta kommer synas klart och tydligt över första inlägget.

Det är pianomusik alla ni som undrar. Jag gillar inte pianomusik så jätte mycket men denna låt eller vad man ska kalla det är helt fantastisk!!!

Att lyssna på den låten är nästan ett måste. men VARNING! du kommer bli beroende av den x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0