Fåglisarna

IIIIIH JAG ÄLSKAR MINA FÅGLAR VERKLIGEN :') Putte är ju så himla kelig och gry så himla söt, Adam så himla vacker och Lollo så himla ??? :O Jag känner knappt Lollo, hon har varit ganska skygg sen hon flyttade hem till dem andra av mina fåglar jag var inte så aktiv ett tag och det gjorde att Lollo aldrig blev tam, hon går att ge mat med fingrarna och så men inte att hålla på fingret i huvud taget, jag bestämde i fredags att verkligen lära känna henne mer och bry mig mer om henne också, då hon inte är tam blir hon inte lika rolig som dem andra och det gör att man umgås mer med Putte, Gry och Adam. Men Lollo ska ALDRIG mer behöva känna sig utanför FAKTISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0