GRRR JAG TROR JAG BLIR TOKIG!!!

Asså seriöst nu blir jag sur/arg mitt förarbevis skulle ha kommit för 2 dagar sen, men inte då, det har inte kommit idag heller O.o Visst okej sånt får man väl räkna med men ändå! Man blir lite frustrerad >.< Ska spela lite The Sims 2 på datorn nu :) Här får ni simsspelare lite fuskkoder.

PS: Dessa koder är för nybörjare som knappt visste vad fuskkoder var innan detta ;D

För att få upp fuskkodsrutan håller du in Ctrl + Shift + C samtidigt då kommer rutan upp.

Skriv då in:

Motherlode = 50.000 Simdaler
Maxmotives = Alla simmar på den tomt du skriver koden får fulla värden i mätaren (Hunger, Blåsa, m.m.) Detta fusk är bra om din sim håller på o dö och du inte har tid att ta hand om den eller så just då.

eh inte så många läsare som är intresserade av sims så här sätter jag .

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan flera koder ;D

2009-05-09 @ 16:25:53
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0