Ledighet

Ååh så skönt det är att vara ledig imon och på fredag (+ helg) imon blir det avfärd til sis, sen vet jag inte, slappa kanske? Hade iaf tänkt åka ner (med moppen såklar^^) till Panduro och köpa en svart tuschpenna, måste verkligen prova på den där tekniken tusch och akvarell :)

Missar ju tyvär bilden i skolan nu när vi är lediga på fredag, hade tänkt hålla på med keramiklera med dem där maskinerna, jätte kul men väldigt svårt :/ Man får vara ytterst försiktig för ett enda feltryck med fingret så förstörs hela krukan och man får börja om igen, tro mig, det har hänt mig flera ggr...

Igår fick jag soppatorsk med moppen så fick rulla hem den, som tur var, var jag ganska nära hemmet, men det var väldigt jobbigt bara den biten *svettigt*. Syrran körde mig till OKQ8 och sedan statoil (eller hur det stavas) så jag kunde köpa en dunk och bensin, DUNKEN VAR T.O.M. DYRARE ÄN BENSINEN O.o

Dunken: 85 Kr
Bensinen: 59 Kr

Nåväl nu har jag ju den till nästa gång jag får soppatorsk (om)

Oj! Jag hade jätte-svårt att komma igång med detta inlägg men det blev ju rätt "mycket" trots allt :)

Ha det bra allihopa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0