!Nu behöver jag er hjälp!

Såhär är det, jag letar och letar och letar efter någon sida där man kan ladda ner fotofilter i photoshop (det skall funka i photoshop elements 6.0) jag har hittat ett enda ställe men det funkade inte som det skulle. Jag har mejlat men vissa ser det som en liten hemlighet och det respekterar jag och letar då vidare. Vet DU någon sida där man gratis kan ladda ner fotofilter till photoshop? Och då inte bara på prov i t.ex. 30 dagar utan på heltid. Mejla till [email protected] eller skriv en kommentar där du skriver ner adressen till sidan där man kan ladda ner. Fotoiblodet mailen är endast till min blogg och används ej till något annat så det är inte någon mening att du försöker lägga till den som kontakt på t.ex. msn ;)

Som tack för din hjälp får du en egen "liten" STOR skylt i min blogg där jag länkar till din blogg och som tack vet du ju även för dig själv att du uträttat något gott för någon :)

Tack på förhand! :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0