Valborg och sånt

Förlåt alla bloggläsare, jag vet mycket väl att det var ett bra tag sen jag skrev ett inlägg sist, hemskt ledsen för det, har ju varit Valborg och sånt. Efter valborg åkte familjen hem igen men jag stanade kvar hos Moster, Farmor, Pelle och Mimmi tills idag för att fotografera Pelle och Mimmi (Inte bara det såklart men ni förstår) åt Moster, det var jätte kul att stanna kvar lite längre :) Fick många fina foton och enormt många fräknar x] Solen har skinit hela helgen, igår drack jag nog lite för lite, fick lite ont i huvudet fram mot kvällen men det överlevde jag det finns värre beskymmer i världen just nu som Svininfluensan men jag säger Grisinfluensan för det låter inte lika läskigt ^^ Har knappt vågat titta på nyheterna eller läst tidningen är så rädd att bli smittad men igår tjuvlyssnade jag lite halvt på nyheterna och hörde då att smittat har "slutat" att sprida sig så känner mig lite tryggare nu :) Skönt att slippa den jobbiga oron jag hade i veckan *Pust* Jaja jag ska inte sitta här o oroa mig jag måste ta livet som det kommer, Carpe Diem. :) Sitter och skriver ett "CV" och tittar på "Hjälp" med syrran. Vi får se om jag får sommarjobb i år :) Ska söka till Kattfotens katthem. Men då utan lön såklart :) Jag gör det för att det verkar kul + för "välgörenhet" :) Har skänkt kattmat m.m. till kattfotens förut och nu kanske man skulle kunna sommarjobba där också :) Håll tummarna åt mig :D

Harre gott igelkott :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller tummarna :)

2009-05-04 @ 17:12:47
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0