Vem är jag egentligen?

Om jag ska vara riktigt ärlig mot mig själv så kan jag inte påstå att jag vet vem jag själv är, jag har aldrig haft min egen stil haft mina egna intressen eller ritat som jag själv känner, vi börjar vid kläder, jag "härmar alltid min syrra" intressen, ja det är väl badminton och gymnastik jag har gått på men gymnastik var jag med i bara för att mina vänner var med i en sån grupp och badminton spelade jag och min andra syrra kanske, hmm 1 gång? Sen slutade vi :/ Något både jag och min äldsta syrra har gemensamt är hästar jag har typ alltid älskat hästar min syrra med och vill gärna börja rida men det blir nog inget med det, sen till något annat jag älskar: Att rita! Men det enda problemet är att jag inte ritar mina egna känslor och uttryck, jag letar oftast upp en fin bild och målar av den, i en bok eller på nätet spelar ingen roll men det kommer oftast aldrig direkt ur hjärtat, who am I? Jag har härmed bestämt mig för att göra allt som krävs för att hitta min egen stil, rita mina EGNA känslor och tankar och gå till statsbondgården oftare så man åtminstånne kan titta på hästarna där.... Har man tur kommer dem väl fram till en.....

Jag ska hitta mig själv i min egen kropp! Det kan bli tufft men det är alltid värt ett försök! SÅ DET SÅ! ^^

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej syster!

Jag själv har hållt på fram och tillbaka med att härma andra med ritandet, men en del figurer har jag gjort själv, men vet att det är så fruktansvärt svårt:S

Du vet det där programmet där det är ett gäng som ska sy kläder efter olika uppdrag? Kommer inte ihåg vad det heter bara för det då men, då gick till en park full med blommor och skulle ta och hitta insperation till en klänning.

Själv skulle man kunna sticka till stranden, skogen, ängen eller till hagen med block och penna eller varför inte fotta olika saker och göra en grej av det. Se vad du får för känsla av bilderna och naturen.

Gjorde en sak i bilden i Gävle en gång. Skulle sitta och lyssna på en låt och rita efter det vi kände och det vi kunde se i vårt huvud och sen bara kladda ner.

Testa nått sånt!

Ska nog ta och börja att måla och rita mer jag med:S har kommit ifrån det:(

2009-05-25 @ 22:51:59
URL: http://linedancelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0