Close-up +10

Nu har jag äntligen klickat hem det efterlängtade filtret, Close-up +10 filter, det stod mellan det och ett polariseringsfilter men jag kände att jag hade mest användning för ett close-up filter just nu :)

Hoppas nu bara att det kommer inom den kommande veckan senast på fredag näst nästa vecka men det borde den ju :)

Jo och från en sak till en annan, har nu varit på julskyltningen men det blev tyvär inga bilder, försökte fota lite med den vanliga digitalkameran men bilderna blev kassa så jag tog bort dem, ni hade ändå inte sett så mycket på dem. Tyvär...

Nu ska jag se på lite tv och sen går jag o lägger mig, skola imon :( Helgerna går alltid för snabbt. Orka skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0