Close-up +10

Jag tror jag blir tokig snart, jag bara måste skaffa hem ett close-up +10 filter helst innan resan till teneriffa, hade varit kul att fota häftiga vattendroppar vid polen och "exotiska" kryp. Så jag ska kolla up hur lång leveranstiden är hos tvspelsweb.se där ett close-up +10 filter kostar 99 kr + frakt- 29 kr alltså totalt 128 kr vilket jag tycker är ett rimligt pris för den styrkan på close-up filter.

[kollar leveranstiden på tvspelsweb.se]

Sådär nu har jag kollat leveranstiden och det verkar ju lovande :) Klickar nog hem ett filter redan idag kanske, men mamma måste hjälpa mig ofc, fattar inget av sådant där, + att jag är ju inte myndig ;)

Från tvspelsweb.se om leveranstid:
En order som läggs före kl.14.00 måndag-torsdag så är målsättningen att skicka varan samma dag, förutsatt att varan finns på lager. Vid förskottsbetalningar tillkommer ungefär 1-2 arbetsdagar, då betalningen måste registreras i vårt system innan vi skickar varan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0