Gymnasievals mässa

Idag är det gymnasievals mässa i Halmstad Arena som är arrangerad utav Tv4 och Region halland m.m. Elever i åk. 8 och 9 är välkomna med förälder. Kl: 10:00-18:00.

Elever från olika gymnasieskolor uppträder under hela dagen på scenen och även Idolgänget kommer uppträda.

Jag var på mässan och det var inget speciellt alls faktiskt, jag vet redan vad jag skall välja men hade jag inte vetat hade jag inte blivit mycket klokare.

Var eller ska du på mässan? Berätta om din upplevelse och om det hjälpte dig med ditt gymnasieval.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket program har du bestämt dig för? :) kram

2009-11-28 @ 23:11:00
URL: http://sarabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0