Recension- 2012

Den här filmen var mycket bra. Dock kunde man förutse vissa viktiga saker, vilket gör filmen lite ointressant. Filmen 2012 var välgjord och det såg väldigt äkta ut på vissa scener, men på andra kunde man lätt se att det var tillgjort. Men annars så tyckte jag att den var spännande.

Den var ganska lång men det kändes inte så och man kom snabbt in i filmen.

Jag skulle gärna vilja se den igen. Och den var helt klart värd pengarna.

Jag tycker dock att filmen var lite överdriven ibland och rekommenderar därför inte filmen till er som inte gillar sådant. Men till er andra så tycker jag absolut att ni borde se den.


Jag ger filmen  i betyg p.g.a. att den var så pass välgjord och intressant som jag tyckte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0